Sunday, February 4, 2007

Det är för lite dans!

Ja efter flera veckor utan någon alkohol börjar jag nu ha fantasier om fest och att sen gå ut och dansadansadansa. Det är det bästa med fester. Dansadansadansa. Det sämsta just nu är dock att ingen direkt i min närhet verkar tycka det. (vad är det för fel på dem?!?) Vad göra? Ingen som är på?

Och varför vill ingen hälsa på mig? Varför är det aldrig någon som självmant säger, "kan jag komma då"?

Jag är bestämt lite vresig nu. Kanske beror det på att jag inte ätit frukost än.
Hoppas aerobicpasset är bra, då ska jag bränna ilska!

5 comments:

Katarina Bildström said...

Nästa helg ska jag på fallskärmsurs från fred. till sönd.

Helgen efter det är det intensivt skidåkande som gäller, och helgen efter DET är det tjejvasan.

Men efter det. Kan jag komma då? Jag är löjligt löjlig på att ha fullt upp på helgerna. :)

Katarina Bildström said...

Kanske ska jag ut med fallskärmsklubben den helgen, men du kanske vill hänga på och träffa lite underligt folk...? Nu är det slut med pratandet och fram för lite faktisk noggrann planering!

Kattis said...

Med nästa helg menar du då kommande helg dvs 9-11 eller menar du 16-18? *förvirrad* För som det ser ut nu (kan ju givetvis alltid ändras, jag är ju så FLEXIBEL) ska jag vara hör i Örebro kommande helg men i Gävle nästa helg. Då hittar jag givetvis gärna på nåt!

Katarina Bildström said...

9-11 feb fallskärmskurs i Enköping
17-18 feb åka skidor så inåt helvete (ev, kanske vi kan träffas redan den helgen!)
24-25 feb Tjejvasan
3-4 mars årsbokslut från 2006 med söderhamnshopparna som brukar sluta med middag ute och andra dumheter.

Apropå din kommentar: Hur länge har du klarat dig utan godis? Jag känner mig inte så ipmad av mina 13 dagar... :S

Kattis said...

Oj jag har nog inte klarar mig längre än kanske 10 dagar. Med utan godis menar jag då: godis, kakor, bullar, dricka, saft ja allt med socker i typ. Det går nog inte längre för mig. Jag måste ha nåt litet som en säkerhet. Nu tex har jag bara ätit en bit mörk choklad kanske 2 gånger i veckan. Men det gör att jag kan klara mig utan hemskgodis (ex kexchoklad, kladdkaka osv) bra mycket längre. Nu är det väl nästan en månad i alla fall.