Tuesday, February 6, 2007

Dirty dancing?

I lördags gick Dirty dancing på tv. Jag funderade på att tvinga mig själv att se den men kom till slut fram till att jag inte förtjänade det.
Det verkar höra till produktbeskrivningen som tjej att man ska: älska dirty dancing, att man ska skrika av glädje så fort man hör musik från Greace (blä), att man ska älska schlagerfestivalen och diverse fler saker.
För mig blir i stället lyckan stor när jag, som varje år önskat mig en strippstång i födelsedagspresent, hittar en strippblogg! Appropå det skulle jag gärna prova den nya träningsformen stripp-aerobic. Jag har dock inte större förhoppningar om att F&S tar sig an det inom en snar framtid.

2 comments:

Malin said...

Jag var helt med ända tills du började skriva om strippstången! HAHA! :D

Har du läst den här bloggen? http://phonephucker.blogspot.com/

Kattis said...

Ja det var ju tackvare dig och den länken jag hittade den :D Den hegemoniska femininiteten är inte direkt något jag kan ta till mig :P Ibland känns den rent sektlik!