Monday, February 26, 2007

Mycket film blev det

Med en pojkvän som varit sjuk blev helgen en filmmarathonhelg. Från fredag kväll till kl 18 idag har vi sett 6 filmer samt en minisere med 3 avsnitt på vardera 1,5 timmar. Ja jag har alltså mest legat ner och tittat. Plus ätit apelsiner så klart. Den nya innedrogen.
Av allt vi såg var i alla fall serien bäst. The Lost Room. En SF serie med Peter Krause (från Six feet under) som var suverän. Jaga rätt på den om du kan.
Nu känner jag mig helt förslappad. Samt lite stressad. Men it's all good ändå.
Jag ska nog göra mig en smoothie nu.

5 comments:

Anonymous said...

Kul att ni gillade The Lost Room! CG är inte alltid på topp men storyn är engagerande och det är kul att man får sex timmar att fördjupa sig i serien.

Anonymous said...

4,5 timmar ska det givetvis vara!

Kattis said...

För en sf/fantasy-nörd som mig var den mumma. Jag gav den en 5:a på filmtipset! Det enda dåliga är att jag blev så sugen att börja med Jordan igen nu.

Anonymous said...

Själv tvingade jag mig själv att se hela Nacho Libre på tåget. Jag smålog EN gång under en och halv timme.

Kattis said...

Pär: Frågan är om det är strongt eller dumt att göra något sådant...vi får begrunda saken