Tuesday, February 13, 2007

Ändrade planer

Jag blev viss inte alls själv på alla hjärtans dag. Det blev ändrade planer. Företag nummer 1 har fortfarande inte svarat sedan andra intervjun (ja jag ska ringa!) men nu ska jag få gå på en intervju hos ett annat företag. Vi introducerar alltså företag 2. Av det här kan man ju luras att dra slutsatsen att jag varit duktig och sökt massor med jobb. Men det har jag inte. Jag har bara, för en gångs skull, haft tur och blivit kallad till dem jag sökt. Antagligen för att jag faktiskt har en bra utbildning. Det känns underbart och jag håller på och utvecklar en rätt positiv syn på arbetsmarknaden för mig.

Så ja, håll gärna tummarna för mig igen! Och går det dåligt på den här tjänsten med tänker jag inte skriva mer om mina intervjuer och jobbsökar eskapader. Då tar jag det som ett tecken och håller dem för mig själv, skrockfull som jag är.

No comments: