Thursday, February 1, 2007

Grejer jag inte fattar att ingen har tänkt på

1. Singstarspinning. Singstar är asroligt. Spinning är asroligt. Tänk hur roligt singstarspinning skulle vara. Och vilken bra träning! Dock viktigt att det är singstar och inte karaoke. Detta för att verkligen kunna avgöra vem som sjunger bäst.

2. Utvinna energi ur spinningsyklar. Tänk vad mycket energi som avges av 20 pers som spinner i 45 minuter. Lite av den måste väl i alla fall gå att ta reda på. Så slipper vi massa äckliga energikällor.

3. Träningsvagnar på tåg. Jag åker som sagt mycket tåg, ca 3 timmar i taget. Det skulle vara ett perfekt tillfälle för att träna. Dessutom kan man här koppla ihop punkt 2 och 3 och utvinna energi ut spinningcyklarna. Kanske kan man få billigare biljetter om man spinner en timme?

5 comments:

Anonymous said...

Jag har tänkt på detta, så du är minsann inte ensam. Dumt att ingen har gjort nått åt de.....här finns chans till de stora stålarna!

Ullis said...

Haha, jaa, varför inte låta alla resenärer spinna fram tåget??? Dunka på med riktigt bra musik (man kan väl välja vagn efter musiksmak), riktigt bra intruktörer (ist för sura konduktörer..).. suveränt ju! =)

Sassi said...

Du är smart du!
Faktiskt, riktigt bra ideér.
Klart att de skulle finnas. Kan inte du börja med singstarspinning då? Du kanske blir berömd, singstarssinningens moder.

Sassi said...

Hur gick det igår föresten???

Kattis said...

ak: Du har antagligen tänkt på det för att jag har sagt det. Jag har tjötat om det här rätt länge.

ullis: eller hur!

sassi: äsch du vet ju att jag är för lat ;) Jo det gick helt ok. Nu är det bara att hålla tummarna. Hur det än går är det positivt i alla fall. Får jag jobbet blir jag sååå glad. Får jag det inte kommer jag uppskatta att ha fritid.