Saturday, February 10, 2007

Erotica

Idag kom den, den efterlängtade dvd:n. Jag har tvingat pojkvän att titta på hela (givetvis inklusive extramaterial) och under vissa partier fick han inte prata heller. Han tyckte den var bra. Antar att han inte hade vågat säga annat om han inte hade tyckt det, men varför skulle han inte tycka det?! Och nog var det så att Erotica är så sjukt vacker så jag blir helt mosig i ansiktet bara av att tänka på den. Åh jag längtar efter att springa till den. Om det nu går.

Pillar folk verkligen navelludd på riktigt?

2 comments:

Anonymous said...

Jag pillar navelludd :D

Anonymous said...

Jag tror faktiskt att killar ibland pillar navelludd på riktigt. Kanske för att de ofta har större navel som det kan samlas mer ludd i? Eller är det bara en av deras underliga ovanor?