Thursday, February 22, 2007

Vad göra?

Idag är en sån där menlös dag då jag inte vill göra någonting. Jag har attackmycket att läsa men har inte läst speciellt mycket. I stället har jag tvättar och då känns hela dagen sådär lösryckt och splittrad. Nu snart ska jag traska iväg och handla (jag måste ha mer apelsiner!) men det känns jätte jobbigt. Jag funderar på om jag ska försöka motivera mig själv genom att handla nåt roligt bröd och sedan äta det och göra min schyssta varma choklad. Å andra sidan ska jag ju egentligen inte äta sånt mitt i veckan. Detta skulle jag ju kunna bestämma samtidigt som jag läser, men det är ju så mycket viktigare att skriva ett blogginlägg om mitt dilemma! Vad tycker ni? Vara stark eller flotta (ja jag vet att det är ett överdrivet uttryck :P) med choklad och snabba kolhydrater i bröd?

No comments: