Friday, February 2, 2007

Sicket mysande

Levande ljus, smoothie, lyxchoklad och Let's dance...jag och silverfiskarna har myskväll för oss själva! Mycket trevligt. Dock har de gömt sig för jag har inte sett några på ett tag så egentligen är jag helt ensam. För övrigt skulle jag kunna begå ett smärre brott för att få bada nu.

Åh jag har beställt Madonnas senaste konsert, den jag hade sålt min ena njure för att få se, på dvd. Till hör en cd med musiken. Så då kan jag ladda Kattisnano med ännu mer bra löpmusik. Det fanns en version av Erotica (hon har aldrig kört den, en av mina favvos, på en konsert förr!) som var så vacker så jag började gråta. Den ser jag fram emot att få. Då kan jag springa och grina samtidigt. Måste vara jättebra träning! Beställ den ni med. Jättebilligt på play.

3 comments:

Anonymous said...

Grym konsert, otroligt bra. Jag är sugen på att införskaffa den också faktiskt. Ska nog avvakta till den kommer på rea dock.

Kattis said...

Visst är den suverän! Men tänk om den inte kommer på rea? Då står du där eländig och Madonnalös!

Anonymous said...

Vi får se hur länge jag kan vänta...