Thursday, March 8, 2007

Akta jag går sönder!

Jag har precis insett att det finns människor som verkar tycka att jag är skör. Att man måste tassa lite på tå runt mig. Vilket känns lite märkligt. Är jag spröd? Jag tänker inte på mig själv som vare sig spröd eller hård. Vad jag däremot hatar är att inte veta. När jag inte vet tänker min hjärna snabbt ut alla hemska scenarion. Sen tänker den ut ännu värre. Det verkar vara ett sätt för den att förbereda sig. Sen ju längre tid som går desto mer galen blir den. Ni vet som i High Fidelity: No woman in the history of the world is having better sex than sex you are having with Ian... in my head.
Så jag kanske är skör ändå. Jag kanske kan madrassera mig?

2 comments:

Katarina Bildström said...

Hm jag fattar inte sambandet mellan emotionell skörhet och citatet: "No woman in the history of the world is having better sex than sex you are having with Ian... in my head."

Kattis said...

Hans flickvän har lämnat honom för Ian. Så han föreställer sig dem i sängen och där kommer citatet in. Och det har inte med emotionell skörhet att göra utan sättet min hjärna beter sig på.