Sunday, March 4, 2007

Sinovakärlek

Det verkar som min kropp desperat saknar Kattisträsk. Så desperat att den sparar på sig slem för att så smånging om omsluta hela mig. Bihålorna är ett favoritställe att spara i. Jag har alltså inte ont i halsen, ingen feber men huvudvärk och får lite yrsel ibland. Då måste man väl kunna träna va?
Min räddare i nöden är Sinova. Små piller som ser radioaktiva ut men hjälper. Så har du bihålor som är lika mongo som mina, ät sinova. För det är ju faktiskt inge hett att gå omkring och känna en konstig lukt för att senare inse att det är lukten av ditt torkande snor/slem du känner.



Nu är det förresten bokat med fest. 31 mars är det datum som gäller. Är det någon som har ett bra tips på tema eller så? Dåliga tips vill jag inte ha!

5 comments:

Saga said...

Sinova är riktigt bra! Men man blir lite avskräckt av att de ser ut som gröna mini-smarties :)

Festtemaförslag: Sommartema (varför inte? alla vill ju ha sommar nu), maskeradtävling (med ett bra pris så att alla verkligen anstränger sig), knytistema (så slipper du göra allt själv), färgtema, stripptema (det borde väl åtminstone du gilla ;oP)...

Anonymous said...

Något färgtema vore ju enkelt och skoj. Kan alla drinkar va den färgen :D Bea är också på förresten....då jävlar ska jag köra Back the truck up och Gräsklipparn~sexy style!

Malin said...

Haha! Jo, jag tänkte bara säga, det viktigaste för att få träna är väl att vara feberfri. Så jag tror det är ok, och jag är ju en expert! :)
Apropå fest-tema är det så jäkla roligt med tidsteman, som typ 70- eller 80-tal, eller kanske det mer svårfångade 90-tal. Hur klädde sig folk på 90-talet egentligen..?

Katarina Bildström said...

Jag vet inte ännu om jag kommer på festen, men mitt förslag på tema är: "Osminkade i mysbyxor". Det skulle vara soft. Ingen prestationsångest utan bara mysmys. Tänk vad förträffligt för vi lata människor som har svårt att anstränga oss för teman. :D

(Förlåt Kattis, jag visste att du inte ville ha dåliga förslag...)

Kattis said...

Oj tack för alla förslag! Vi får se vad jag hittar på. Dock kommer temat inte vara ett måste att följa. Bara något för mig att pyssla med och styra upp. Det är härligt med projekt då och då.

katarina: Jag är sannerligen ett fan av mysbyxor! Jag har dem varje dag! Därför känns det som en dag i veckan ska jag väl i alla fall klara mig utan dem ;)