Tuesday, March 6, 2007

När jag är arg är jag egentligen ledsen

Nu känner jag mig som en nagellackstjej eftersom jag pratar om Sex and the city igen, men äh, jag är trygg i min identitet som konstig. Igår i alla fall konfronterade Aiden och Carrie problemet Big (helt plötsligt känner jag mig inte längre så trygg längre...måste bevisa att jag inte är en tjejtjej (kom ihåg att mannen är norm och därför är det lite fjolligt och negativt att vara tjejtjej)...jag tycker det är äckligt med långa naglar och klipper mina knappt synliga. Puh...så). Aiden säger att han inte vill att hon ska träffa Big mer, aldrig igen. Carrie säger att det inte går, han finns i hennes liv. Sen kramas de och inser att de måste lösa problemet.
Själv svär jag högt och skriker att jaha, för henne går det minsann bra.
Klassiskt, jag är jättearg. Och jag vet ju att i det här fallet betyder min jätteilska att jag är jätteledsen.

1 comment:

Anonymous said...

Du har blivit utmanad! (Om du inte fattar riktigt varför jag skriver till dig, så läs från ganska långt ner, börjar med "Härifrån") i fet stil och understruket och grejer. Ganska töntigt, men riktigt kul. Och det är viktigare att göra roliga saker än otöntiga. Jo, du måste ju gå in på länken till min blogg, om du inte förstod det. Vilket du förmodligen gjorde. Men det gjorde inte jag när jag bara förhandsgranskade det.