Thursday, March 15, 2007

Inte bra alltså...

Fy den här veckan har verkligen inte varit bra matmässigt. Jag har noll inspiration i köket och är bara intresserad av att smocka i mig onyttigheter. Idag hittade jag till exempel en blockchokladkaka i skåpet som jag gick loss på. Görskabbigt!
Det är lustigt att sånt här verkar gå i cykler. Ibland går det jätte lätt och allt flyter på och man tränar och äter jättebra och det är inte ens det minsta svårt. Sen plötsligt vill man bara ligga i soffan och äta kexchoklad. Jag undrar vad det beror på.
Jag har till och med tänkt på semlor och pizza. Och då har det gått långt för att vara mig.

1 comment:

Katarina Bildström said...

Mitt största helgnöje i helgen blir att äta pizza! Det är inget fel med det! Jag satt i morse och tittade i reklambladet över vilken pizza som var ultimat för just mig. Sedan ska jag äta den till frukost på lördag. Mumma!!!