Thursday, March 1, 2007

Cool!

Åh :D

4 comments:

Katarina Bildström said...

Va? Vill du ha en privat strippstång hemma? Jag hade inte den blekaste aning om att du hade ett intresse för stripp... eller har jag missförstått något?

Anonymous said...

Du kommer köpa!

Anonymous said...

katarina: Har du missat min enorma strippfascination?! Jag som har önskat mig en strippstång i födelsedagspresent och julklapp nu i flera år :D Jag tror att det är för att de är så atletiska och dansanta. Nakenheten är för mig bara en nackdel.

sassi: jag fyller ju år snart ;) Fatta att plocka fram den där på festen. Och den skulle ju gå så bra ihop med min discoboll!

Katarina Bildström said...

OJ. Du är i sanning en komplex kvinna. Feminist med fetish för strippstång. Nåja, hellre komplex än enkelspårig... :D