Wednesday, March 28, 2007

Film i helgen

På fredag går en favoritfilm på tv, nämligen Con air som börjar 21.40 på tv 3. Den är full av festliga oneliners som: Why didn't you put the bunnie back in the box.
eller den klassiska: Define irony...
En studie i den hegemoniska maskuliniteten eller grabbighet om man så vill.
Och ni som inte kommer på festen tycker jag ska se Magnolia som börjar 21.15 på SVT 2 på lördag. En solklar femma och Tompas (Tom Cruise) bästa rollprestation. "Respect the cock, tame the cunt".

Själv ska jag snart traska iväg till tandläkaren. Görläskigt. Det är inte smärta eller vad de kommer göra med mina tänder som skrämmer mig. Nej det är vad hela kalaset kan tänkas kosta som får mina knän att skaka. Fy nu blev jag riktigt nervös på riktigt.

2 comments:

qylva said...

Hej!
Vill du ut och gå imorgon efter 14 eller har du andra planer?
Vidare så undrar jag vad fröken önskar sig i födelsedagspresent?
Strippstång och ponny vet jag ju...

Kattis said...

qylva: Jag är på. Vi rings imorn.