Wednesday, March 21, 2007

KattisTerminator

I morse slogs jag. Inte på riktigt. Men i drömmen var jag som värsta terminatorn. Förutom att jag var verbal och fruktansvärt spydig. Terminators är ju inte så himla pratsamma av sig. Får jag säga det själv, och det får jag ju, var jag stencool. Dock var jag lite på väg över styr. Speciellt på slutet när jag sa något sarkastiskt till en tjej som var rädd eftersom jag stod med en spade över henne precis skulle till att klyva henne. Hallå, man måste ju förstå flickstackarn att hon var rädd då. Men cool var jag! Jag kanske skulle starta en fanclub?!

Jag har inte hört något om en tenta!

1 comment:

Saga said...

Haha, du verkar drömma drömmar i Saga-klass! ;)

Sätt fart med den där jäkla tentan nu, istället för att blogga och tvätta fönster och pilla navelludd! (gud vad skönt att slippa hemtentor)